Citat:
Ursprungligen postat av Totte
Du har ingen aning vad du skriver om MSTS för du har enligt din profil ingen simulator. Så var snäll och lägg inte i!
|
Hehe, ja kunde inte ha skrivit bättre själv

Man skall nog inte yttra sej om sånt man inte känner till.. MSTS har utvecklats otroligt under dom senaste åren och går inte att jämföra med originalspelet.
MSTS är den ända simulatorn som har en riktigt snygg animerad himmel, det rätta LJUSET.
Enligt mej så är det ganska otroligt eller snarare tragiskt, att varken Trainz eller RW kan uppvisa nått liknande.!!
Nästan alla bilder man ser från dessa simmar är oftast mörka och trista, där finns liksom inget verklighetstroget ljus!!!
För att inte tala om dom "målade" himlarna, inte alls roligt.
Detta är en av anledningarna till att jag inte vill ha typ RW på min dator.
Trainz 2006 köpte ja ju, så kanske ja provar att lägga in den.
Jag har ju haft Trainz tidigare och byggt en del för många år sen, men dom krånglar ju så med deras uppdateringar, så man blir less
Kan dock inte förneka att bilderna som man ser på Ekans rutt är strålande vackra, tänk bara om Trainz hade haft samma härliga himmel som MSTS.
Slutligen så känns det inte motiverat att slänga ut typ 10000Kr, bara för att RW ska flyta lite smidigare och mindre hackigt.
Men jag skall köpa en ny dator ändå, så att MSTS blir så bra som det nånsin går.
Detta är min egen uppfattning