Marcus: Ah, precis va ja trodde...nämligen att du hade en mycket värre dator än jag har. HD5850 (XFX Black Edition) skulle jag ha köpt om jag haft pengarna, men nu fick det bli ett HD5770. Inget dåligt kort i sig (men inte i närheten av HD5850), då jag spelar Dirt2 med allt på fullt och inget lagg...
Har inte testat så många rutter med nya datorn än (spelat andra spel). Men i IOW och SADs rutt märker jag inte av dessa "laddhack" som jag får i Oxford-Paddington rutten och dom får jag oavsett hur jag har inställningarna...
Hawk: När du laddar ner drivare till ATI, så ladda ner control panelen (CCC) också. I den kan du göra en massa inställningar.
Angående grafikkortet, så är jag helt säker du fått sålt det här på forumet, om du skrivit att du hade ett till salu. Ruskigt kort du köpt nu iallafall, räcker inte det till...ja då är det bara och ge upp...
Micke.L: Känns lite meningslöst att lägga upp bilder för att visa bra grafik i spel, när bilderna måste komprimeras ordentligt för att kunna läggas upp här. Jag provade att dra upp allt i CCC, för att ge så fin grafik som möjligt i RW. Jäklar va snyggt det blev, men köra kunde man glömma. Behövs nog ett HD5870 eller HD5970 då!