Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-22, 20:51   #3927
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1996 Visa inlägg
Jag sårar ingen och det hoppas att han förstår. Jag vill inte vara elak mot ekan och det är det du tror. okej. förlåt förlåt men jag har Aspergers syndrom och har svårt med att visa en "empatisk" sida av mig. hoppas att du och alla andra respekterar det för annars så ska man inte skriva så dumt. Att skriva så till mig gör mig väldigt upprörd och det gillar folk att göra mot mig väldigt mycket. Så du borde själv tänka innan du skriver.

Hoppas att någon inte raderar det här inlägget för annars avregistrerar jag mig ur forumet och det kanske det ni vill. Jag tollererar inte att man gör det om man inte får skriva vad man tycker utan att det blir ett himla halabalo. Jag får tycka som jag vill och ingen är tvungen att gilla det eller inte. Det är fritt. Hoppas att man fattar litegrann hur jag är nu.

Alla j#vlas med mig. Sorry ekan!
Nej inte ska du avregistrera dig ifrån forumet måste finnas lite jämnåriga med här på forumet. Jag som trode att det bara var gamla gubbar som var intreserade av tåg men nu ser jag att det finns jämnåriga som har samma inträsse. Jag hoppas at jag inte har verkat som om jag jävlas med dig för det har jag apsulut inte varit ute efter. Du har hjälpt mig med pendeltågs projektet som jag håller på med det läggs inte ner och du måste vara kvar. Jag har själv mina problem med att jag har ursäkta språket men jävligt svårt att ta kontakt med jämnåriga och fixa kompisar har inte en ändaste kompis vilket jag mår dåligt av. Men tack vare dethära forumet så ska jag träffa Patrix i morgon och titta på tåg inne på Centralen imorgon. Jag är inte utte efter att göra någon arg eller ledsen här på forumet jag vill bara snacka tåg och sånt med andra tåg intreserade. Tror och hoppas att Ekan inte tog illa upp. Oj detta kom lite ur tråden men radera inte detta inlägg snälla kan behövas såna hära innlägg ibland. Men alla som bygger och lagt upp bilder på dena tråd bygger mycket fint och snyggt. Det vill jag att ni ska veta
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat