Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-23, 04:21   #3932
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Fredrik:
Det är lugna puckar, du behöver varken be om förlåt, eller oroa dej för att jag känner mej det minsta lilla kränkt eller sårad på något vis, eller någont annat .

För det är ju precis som lan skriver, att jag babblar ju om "skitgubbar" och kladdande i var och varannat inlägg, så då är det ju inte så konstigt om man får kommentarer om sej själv med dom orden inblandade.

Själv så skyller jag allt på Bengan , för det är väl han som har myntat uttrycket "kladda" när det gäller ommålningar ?
I alla fall var det från honom jag hörde det första gången, när jag precis hade blivit medlemm här på forumet.

Och lan's kommentar är väl som dom flesta andra kommentarer och inlägg från honom, skriven med glimten i ögat, och en hink med humor därtill .
Han är väl ungefär som jag själv är, gillar att småspåna och småbusa lite om det mesta.
Vi båda är ju faktiskt två "gammla tågintresserade gubbar", som Rasmus skrev , men tack och lov, så har det inte börjat växa mossa på oss ännu, och jag tror att vi har det mesta av humorn i behåll oxå .

Så nån avregistrering från forumet p.g.a detta kommer inte på fråga, Å DÄ' MÄ' BASTA .

Dessutom hade du ju rätt, Ö-tåget (fast det är väl ett SJ X31? egentligen) är ett eget kladdprojekt (där kom det igen ) som ska få fototexture, nya boggier mm.

På tal om nytt, är det någon som ser något speciellt på dom här dieselloken?
Bifogade bilder
Filtyp: jpg unnamed_20101022_0022.jpg (197.6 KB, 345 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20101022_0032.jpg (271.8 KB, 344 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20101022_0033.jpg (268.9 KB, 346 visningar)