Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-16, 04:30   #4104
Silverwolf
Medlem

Reg.datum: Nov 2009
Skicka ett meddelande via AIM till Silverwolf Skicka ett meddelande via MSN till Silverwolf Skicka ett meddelande via Yahoo till Silverwolf
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av baloo406 Visa inlägg
Ojdå.

Vilken diskussion det blev om Paywere. Det var ju inte min mening att trampa någon på tårna.

silwerwolf:
Det var mest av nyfikenhet som jag köpte dom tågen. För att se om det var någon större skillnad på dom och freewere matrialet.Men som ekan skrev, det finns mycket på DLS som är lika bra.

Lite skillnad var där. Men det mesta var nog funktionerna innne i hytten. det var förvisso en del skillnader utvändigt också.
Men jag kan glädja dig med att jag har hämtat en hel del content från ryska sidor också. Och som du skriver det är mycket välgjorda saker som finns på dom sidorna. Google översttnings verktyg är guld värt, när man är där och tittar.
Neinei, det går greit. Jer beklager for å ha gått offtopic. Og hva du kjøper er jo ditt valg (Jeg personlig har jo aldri råd til noe). Var ikke meningen å være en gammel surpomp. Tusen hjertelig takk, for at du benytter våre russiske lokomotiver og tillegg. Og takk for informasjonen om Sigge 2, ganske morsomt det der.
For å ikke være helt offtopic så legger jeg ved en skjermbilde. Dette er sikkert fra en ny versjon av BMO som har kommet ut.
http://s46.radikal.ru/i113/1011/e4/9bcf7cc73732.jpg
Silverwolf besöker inte forumet just nu   Svara med citat