Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-24, 01:04   #3
stickanw
Medlem

Reg.datum: Jul 2002
Thumbs up Angående uppladdning

Känner att jag måste kommentera detta lite. Jag, och jag kanske inte är ensam om detta med att ladda ner de saker som ni som bygger eller detaljerar utan att lämna några som helst kommentarer, drar mig för att skriva något som kan tolkas som negativt eller gnäll och har aldrig tänkt på det här med betatester, och kört lok och vagnar med tanken att det är just en Betaversion med dålig eller ingen broms, seg gång eller annat och att han (konstruktören) är medveten om det och att det kommer att ändras i nästa eller senare version. Jag har dumt nog trott att det är Korven, Ekan plus några andra som är betatestare trots att de har många andra järn i elden. Är faktiskt jäkligt tacksam för de saker som lagts upp på nedladdningssidan men har inte haft tid att testa allt och blev det så många ändringar på malmvagnarna att jag inte riktigt vet hur jag skall göra med dem för jag och CM är inte kompisar och jag tappar alltid bort mig i den.
SvenOlovs saker skall jag inte ens försöka kommentera för att för mig är det här med script och dyl rena grekiskan och jag förstår ingenting. Hoppas att du fortsätter ändå.
Ekans färgpytsande är ju i en klass för sig och när det gäller banor man ställer sig eller snarare honom frågan hur bär sig karlen åt, det blir ju nästan som foton. Hoppas att du fortsätter.
Lan du bygger det ena fordonet efter det andra i en tillsynes oändlig ström och det ena vackrare än det andra eller roligare (fångvagnen) eller tuffare (Jloket. Hoppas att du fortsätter.
Korven det är väl egentligen bara att kopiera det som jag skrev om och till Lan. Hoppas att du fortsätter.
Det finns några fler men kommer inte ihåg några fler namn just nu men även ni är uppskattade för vad ni producerar. Hoppas att ni fortsätter.

Stickanw

(som jag som barn uppfattade ljudet av rälsskarvarna vid
30 minus eller kallare när tåget gick fort över dem)
stickanw besöker inte forumet just nu   Svara med citat