Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-30, 00:12   #12
baloo406
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CGD Visa inlägg
Är det?? Kan man med Content Manager i 2010 ladda ner alla delar till en bana eller något annat, till den egna hårddisken. Det har jag helt missat och det gör ju Trainz Dowload Pro helt meningslöst. Jag trodde bara man kunde ladda ner till spelet. Visa hur man gör är du vänlig.
Ja det kan du, om banan finns på DLS. Du startar spelet, och sen trycker du på content.

Tryck sen på + tecknet vid nr 1 på bilden, så kan du kan ställa in olika sökparametrar via en dropp lista.
Eller kan du söka på specifik tillverkare av content. Om du gör det via deras kuidnr, glöm inte att sätta # innan nummert. Annars funkar det inte.

Personligen har jag aldrig använt mig av TrainzDownloaderPro, jag vet faktiskt inte ens vad det är.
När du har funnit vad du söker, högerklickar du på objektet. Tryck på download. Så kommer det upp i rutan längst upp till vänster. Som står DownloadHelper. Tryck på Start, och CM hämtar hem det du vill ha. Samtidigt som den letar upp Dependencies, som du måste ha för att objektet skall fungera. Dock finns inte allt på DLS ibland, tyvärr. Så man får leta upp det på någon annan plats.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg cm.jpg (135.1 KB, 89 visningar)

Senast redigerad av baloo406 den 2011-01-30 klockan 00:13.
baloo406 besöker inte forumet just nu   Svara med citat