Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-30, 17:09   #5320
rely
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Standard oj oj oj

Ekankal, dina bilder sätter alltid ribban lite högre för oss andra "banbyggare" Grymt snygga bilder, man blir alltid lika imponerad!

Baloo406, jo men krokiga spår gör det hela mycket mysigare!

Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog Visa inlägg
Jag skulle vilja säga att jag önskar att jag hade samma skicklighet som ekankal och rely mfl. På något sätt så får ni till och med mina usla alster att se bra ut på bild - förstår inte riktigt hur ni gör....
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte alls att dina alster är usla! Jag använder dom både här och var. Jag skulle mer vilja säga att det som du bygger passar bra in i många olika miljöer!

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Nu, rely, blir jag riktigt glad, när jag ser vad du byggt!!!
Precis så skall en "Skogsbana" se ut!!! Lite vinglig och krokig. Hoppas lok och vagnarnas "Sway" fungerar hyfsat? Det är satt till max, men kunde nog varit lite mer?

Kul att du tagit dig an bygget av en bana, jag hinner ju aldrig med sånt och är dessutom erkänt dålig på det.

Bara att applådera!!!!!!
Tack så mycket LAn, men som sagt var.. Utan dina skapelser så skulle det inte vara något kul att bygga i trainz. Det samma med dig korvtiger, dina skapelser är liksom Lan's, HELT OTROLIGA! Det gäller er alla som bygger content till trainz, utan er så skulle inte den svenska Trainz comunityn hålla så bra som den gör!

(LAn, en liten fråga ang LBJ "grejerna" Släppte du även lok nr:1? För jag har laddat ner allt som du la upp plus en massa ifrån DLS. Jag har även instalerat om allt som jag laddade ner men tycks inte ha fått med lok nr:1.

En gammal hederlig feldbahn diesel kommer sakta fram ur dimman med det sista grus tåget för dagen.

Senast redigerad av rely den 2011-09-30 klockan 17:20.
rely besöker inte forumet just nu   Svara med citat