Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-12, 20:57   #16
alex
Medlem

Reg.datum: May 2003
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Då är vi två.

Har sammlat på mej en massa grejor, som jag har tänkt börja ladda upp (lok, vagnar, vägar, bilar, hus, mm. mm.), men intresset (och responsen) verkar minst sakt klent.
Tycker att det endast är ett fåtal medlemmar (en eloge till er i alla fall) som visar sin uppskattning nu för tiden för saker å ting som händer.

Blir lätt till att man skiter i allt, och behåller det för sej själv, om det ändå inte är någon som bryr sej.
Ekan, jag (och förhoppningsvis många andra) ser gärna att du laddar upp dessa grejor. Det sitter aldrig fel med fler varianter på objekt och speciellt de där små asfalterade vägarna jag tror mig ha sett i screenshots-tråden.
Du gör otroligt fina saker Ekan, så vi får hoppas att du vill lägga ut lite i downloads om du känner fört alltså.

Lan, vad hände med Y7-motorvagnarna och "paprikatåget" (X9)? Man sitter fortfarande och suktar efter dessa godbitar. Jaja de kommer nog inte en sekund försent.

Själv har jag ägnat min tid åt Railworks 3 ett tag, men blev lite sugen att börja bygga i trainz igen när man fick se vilka otroligt fina saker det har lagts upp i downloads. Så stort TACK till er alla!