Från en annan tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover
Du är ju inte ens moderator, har du verkligen rätt att hota mig på det sättet? Okej, jag är en sån här person som inte är rädd för att säga vad jag tycker. Jag står fast vid min åsikt att detta skämt var mycket omoget och en aning irriterande.
|
Nej jag är inte moderator, men jag hotar dig inte heller. Jag varnar dig bara för hur du inte borde bete dig. Visst, du kanske inte beter dig så att du riskerar att bli avstängd, men du beter dig på ett sätt som lätt irriterar andra. Bland annat mig.
Jag står fast vid min åsikt att dina inlägg är omogna och irriterande. Jag är inte ute efter att göra dig ledsen heller, men du får tänka på hur du beter dig.
Citat:
Ursprungligen postat av X2-lover
Användaren "Micke:L" verkar iallafall inte tycka att jag ska känna mig så välkommen i detta forum.
Alltså är det så svårt att fatta! Såfort man ger någon som helst kritik så blir man påhoppad 2-3 personer på samma gång. Jag ger inte kritik till någon personligen utan till deras bilder o.s.v. som de lägger upp. Vi lever i en demokrati och jag har min yttrandefrihet och då har väll jag rätt att yttra mina åsikter?
Och sedan, om man inte får skriva någon kritik på detta forum så ser jag det här som en slags diktatur där allt ska se bra och possitivt ut på ytan, men bakom fasaden mörkare syn på det hela. Jag vågar iallafall skriva öppet vad jag tycker och har någon PROBLEM med det?!
|
Men snälla, klart jag tycker att du ska känna dig välkommen, men istället för att skriva massa negativa nedklankande inlägg (även om du är ärlig) kan du väl strunta i att skriva dessa på forumet och istället koncentrera dig på att skriva trevliga och positiva inlägg där du har något positivt att säga.