Känner att jag inte hänger med, fullt ut i denna tråd.
Kan inte förstå, att sakerna försvinner för dig. Är det riktigt säkert, att du inte har gjort något annat. Du har inte automatisk uppdatering på, så att det har kommit en ny uppdatering. Som har installerats, så att dessa objekt inte längre fungerar. För dom kan väl inte, bara försvinna av sig själv.
Har sett, att gamla objekt från mig. Ibland dyker upp och är uppdaterade av N3V. Men då har inte mitt eget installerade objekt blivit Obsolete, innan jag har installerat dom nya. Tycker att det är både gott och ont, med dessa uppdateringar. Bra att gammalt material blir uppdaterat, men det har hänt. Att allt har blivit uppåt väggarna ibland också. Som med Puntanens träd, kommer inte ihåg vilka. Men som inte längre är samma som förrut. Vore ju bra, om N3V även kunde ge grejerna ett nytt kuidnr. När det sker, så stora förändringar vid uppdateringar. Bara att titta på gamla banor, som är gjorda, innan dom svajande träden. Där dessa förbannade träd, har tagit över.
Det kan inte vara så, att en del av Tomas grejer nu har blivit uppdaterade och att det har blivit samma fenomen här. Svajande lutningstavlor

. Näe, skämt åt sido. Men att dom har blivit uppdaterade och att det då knasar, om du har laddat hem och installerat dom.
Annars ser jag bara lösningen. Att köra delete på dessa objekt och installera dom på nytt.