Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-07, 20:54   #29
Nils Blid
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard

Nu tar vi steg för steg:

A: Lutningsstolparna plus flera andra objekt (orientering, hastighet ljudsignal etc) ligger i en ochg samma cdp-fil som i sin tur återfinns i Svenska Tåg 2005, Spårnära 1.

B/ Jag har klonast lutningssignalerna i min B-dator (XP) för att kunna köra cabbanan privat.

C/ A-datorn (Win 07) befinner sig som vanligt för garantireparation. I den ligger lutningssignalerna som obsolete, Övriga objekt enligt A fungerar inte.

D/ När man klonar lutningssignalerna så fungerar övriga inblandade objekt. Därav kunde jag visa bild på modern och äldre stolpe.

E/ Jag tog bort alla objekten kopplade till lutningsstolpar jämte de obsolele lutningsstolparna ur A-datorn. Installerade Spårnära 1. Endast fyra av lutningsstolparnas 25 objekt syntes i Content. Efter en liten stund - utan att göra nåt - blev lutningsstolpen obsolete igen.

F/ Vad man måste avföra ur den här diskussoonen är att nedladdning är inblandad. Så är inte fallet.

G/ Jag ämnar nu installera Ekans fil. Tror inte att det kommer att hända nåt. Det blir intrssantare när Win 7:an kommer tillbaka.

Jag upplever det här som ett kriminaldrama. Verm är skurken?

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat