Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-05, 16:21   #1
bobjörk
Medlem

Reg.datum: Dec 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till bobjörk Skicka ett meddelande via MSN till bobjörk Skicka ett meddelande via Yahoo till bobjörk
Standard Tillbaka efter lång bortavaro

Hallå på er allihop. Vissa minns mig kanske, vissa har nog tillkommit långt efter jag försvann.
På grund av jobb och andra intressen så slutade jag med MSTS, ruttbyggande och texturer.
Förra året skaffade jag mig Railworks 3 och har kört det en hel del, mest tyska och brittiska rutter. Nyligen uppdaterades den till Train Simulator 2013 och där blev min favorit fort "Isle of Wight". (Kanske för den är lik Saltsjöbanan på vissa sätt )
Och nu har jag blivit sugen på ruttbyggen igen. Och kanske texturer, så fort jag vet vad som krävs för det. Var ju ett tag sen man höll på
När jag nu ser att det finns svenskt material så blev jag ännu mer sugen. För det är ju svenskt jag vill bygga och rutten jag påbörjade till MSTS, som aldrig blev klar, finns fortfarande i mitt huvud.

Försökt göra ett Scenario för övrigt men blir inte klok på AI-tågen som inte kan köra för att ett annat tåg varit på spåret... det är ju därför det finns signaler liksom...

Nåväl, dags att leta runt efter mer svenskt ruttmaterial så kan man börja bygga. Man måste ju ha nån nytta av ett års banteknikerutbildning
Svara med citat