... som antagligen står för Auran Party men hellre borde kallas "Auran Pity", och står som konstruktör till hytten, för hytten fungerade inte alls.
I senare versioner av Trainz måste varenda liten mesh i hytten ha en "auto-create 1" - tag, detta har Auran Pty "glömt"!? Sen har jag tagit bort huvarna som ju finns ändå eftersom hytten finns i mittdelen och ändarna är egna "vagnar" som syns ändå och dessutom får rätt textur och följer spåret automatiskt. Har sparat några 1000 polys på detta och nu fungerar hytten mycket bra! Inget hört från Detlev, han kanske har tröttnat på Aurans(N3Vs) dåliga omhändertagande av hans utsökta modeller.
Det är "skit" att gräva i gamla ofullständiga saker men jag känner att jag är en av de få som kan det, och dessutom vill jag ha Krokodilen, av nostalgiska skäl

. Om jag inte får några tillstånd får jag väl "smussla" ut den som "Secret ShareWare" via mejl till dom som så önskar.
Att sitta uppbunden av massa "Licencenys" på undermåliga men förbättringsbara saker retar "Gallfeber" på mig

.
Lite bilder på en fungerande Krokodilhytt: