Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-01, 18:03   #9
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockes Visa inlägg
Kan man på något sett ta bort ett SP man har installerat? För jag har uppdaterat Trainz till SP4, och det har hänt att ett tåg hamnat på ett annat lager som inte syns, och då är hela rutten förstörd, för det syns ju inte, och går alltså inte att ta bort... Och att Trainz blir tröttare låter inge bra, så har lite lust att gå tillbaka...
Vad jag vet, så finns det inget annat sätt än att avinstallera spelet, och patcha upp till önskad version igen (+ att spara & kopiera in localmappen igen, etc.).

Har också uppdaterat till SP4 av en speciell anledning, och hade jag inte haft den anledningen, hade jag definitivt gått tillbaka till ver. 3.1 igen, för maken till opålitligt spel som är fullt av div skumma överraskningar hela tiden har jag aldrig varit med om eftrer den uppdateringen.
I.o.f. så lär man sej hur man ska reda ut dom överraskningarna med tiden, men har man otur, kan man förlora en del rutter, sessions, mm, under den "läroperioden".
Men att det har blivit "tröttare" vet jag inte, inte vad JAG har märkt i alla fall.