Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-20, 13:42   #6795
herlev
Medlem

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockes Visa inlägg
VÄLDIGT!!!! snyggt alla! Motiverar en enormt att fortsätta!!

Kul att se bilder från dig igen Jerka! Var ett tag sedan, och som vanligt snygga ommålningar av dig, hammar'n och ekan mfl.!

Kaaje: väldigt fint! Men en kommentar om bryggorna, du ser skarvjärnet? Det ska "gå in" i den andra bryggan, kollar du noga nu ser du att det är ett mellanrum mellan dem två bryggdelarna. Annars är mitt tips, ta en längd som täcker över alla spår, så slipper du skarvjärn. Möjligen att det inte är korrekt, men det spelar ingen större roll i Trainz tycker jag, syns ändå inte förrän man går jäääättenära.

Var nog uppemot en månad sen jag visade bilder, men Trainz har legat och frestat länge. Tack vare ER, att ni visar bilder, motiverar en, så blir'e lite bilder här Försöker anpassa mig till nyare Trainz, och ska försöka överge dem gamla, platta träden till dessa nya, laggar nog nästan mindre än så länge än dem gamla platta

Vallväxling på G utanför lokstallet där en TKAB-Rc ska in i "garaget", där även en udda T44 står. Än saknas många detaljer, men dem kommer ska ni se TGOJ-vagnen används som rast/kontors/sovvagn, då det ordinarie lokalen tyvärr försvunnit helt plötsligt
Hi
Can you please where I can get that el loco red and grey? I have got the passenger cars.
Herlev
herlev besöker inte forumet just nu   Svara med citat