Alla manövervagnar jag hittar i simmet hittar jag i loklistan. Dessutom är de anpassade för rätt lok (Diesel eller Elektrisk). exempel på dessa: ME146 från RSC har manövervagnar som finns i loklistan, och inte i vagnlistan.
Nu vet jag inte om mitt förslag är rätt, men prova att göra manövervagnen till ett elektrisk drivfordon, men utan pådrag av något slag. Jag har märkt att om man har flera olika lok och motorvagnar, med det enda gemensamma saken att de har samma koppel emellan, så kan man styra alla dessa lok samtidigt, från en hytt. Det går att scripta så detta begränsas, så du bara kan ha max 2st X2-Drivenheter, och manövervagnen kan bara styra dessa, etc...
Och vid nästa update så tycker jag att du uppdaterar alla vagnar till riktig littrera, eller "SJ 2000/SJ X2000 (Litt.)" i loklistan. nu heter X2:an bara "sj", vilket jag tycker ser fult ut. Jag tror flera personer som inte talar svenska bara blir förvirrade om de provar på X2000.
|