[quote=vovven47;292716]
Nästa test blir: Stäng bara av smoke cont15.
QUOTE]
Är inte fullt med, vad du vill ha för något testat denna gång.
Tog bort 14 ur configen igår och testade (inget flimmer), la tillbaka 14 i configen och tog bort 15 istället (inget flimmer).
Vad menar du med.
Nästa test blir: Stäng bara av smoke cont15.
Är det något annat som ska bockas för i rutan eller menar du att 15 ska tas bort i configen. Om det är det sistnämnda, så är det redan testat.
EDIT: Lite OT och skit som inte hör hemma i tråden, men då ni nämner Thailand så kan jag inte låta bli. Min yngsta grabb fyller 21 år idag och han hade väldigt bråttom ut i världen (född 3 månader för tidigt), då var det inte kul och man höll på att skita på sig hela tiden över alla larmklockor och annat som plingade när han låg i kuvösen. Nu 21 år senare, så stack han iväg själv till Thailand och har varit där en vecka. Igår fick jag en bild ifrån honom, där han sitter tillsammans med en tiger. Gissa vem som blev skitnödig igen, jag kommer att vara tvungen att käka koltabletter i flera månader till för att få iordning på min mage, då han ska vara borta i 4½ månad. När en annan var i hans ålder, då tyckte man att man var ball och tuff, som satt i baksätet på en raggarbil och förde ett jäkla oväsen. Man undrar ju vem som är ballast och tuffast, han eller jag. Är nog inget snack om den saken, han vinner med flera hästlängder som sticker iväg helt själv utan resesällskap till Thailand och vidare upptäcksresa genom Asien. Känner mig förbannat stolt över honom, men jävlar vad han kan ge en magknip.
Senast redigerad av Bengan den 2014-12-11 klockan 09:43.
|