Ämne: Vbsr8
Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-07, 21:36   #95
wase
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Haninge och Västervik, Sweden.
Inlägg: 478
Standard

Hej.
Vet någon rutt- eller 3-D byggare, hur jag får MSTS & OR att förstå, att objektet är en tunnel och det skall vara mörkt??
Har försökt att lista ut men kommer ingen vart. Har provat att skriva in detta i objektets SD-fil, men det funkade inte.

SIMISA@@@@@@@@@@JINX0t1t______
Shape ( JWK-Stolpe3-hall.s
ESD_Detail_Level ( 0 )
ESD_Alternative_Texture ( 2 )
ESD_Tunnel ( 30 0 5 10 0 )
ESD_No_Visual_Obstruction ()
ESD_Bounding_Box ( -7.099994 -0.075000 -13.518728 7.155046 7.765434 14.950001 )
)

Har också problem med att polys flimmrar vitt, trots att de är kolsvart texture.
Se bland annat de långa balkarna som håller Plannjaplåten på plats.

//Wase
Bifogade bilder
 
wase besöker inte forumet just nu   Svara med citat