Fantastiskt, Otroligt, Mäktigt, Häftigt, Levande, Känsla, Stil, Finess allt finns med i denna helt nya Stockholmsrutt, Stockholmsrutten har alltid haft dessa egenskaperna, Men detaljrikedomen är maxad och detta kommer bli en stor succé gratulerar ni som lyckats med detta utmärkta arbete och vi är nog många som väntar med stor spänning när ni kommer släppa rutten, Men det tar den tid det tar och till dess bara njuter vi av underbara bilder och suktar efter att få susa fram mellan dessa och många många fler stationer och i Railworks som tagit tågsimulering till nya svindlande höjder och tagit tågsimulerandet med storm och min uppfattning är att Trainz är omkörda rejält vad gäller detaljrikedom och känsla Trainz a new generation i all ära, Men detta smäller lite högre i mina ögon anser jag och det känns trevligt och intressant och oerhört inspirerande att ha fått följa stor del av tågsimulerandet från mitt första tågspel MSTS i stor pappask för det då dyra priset 500 kr till Railworks och Trainz new era och jag kommer köpa railworks 2017 en vacker dag när ekonomin är ljusare för mig, Ni är riktiga klippor som byggt detta mästerverk och det vill inte säga lite. Med vänlig hälsning, Johnny
|