niofem:
Nej, har du den ratten och testat flera inställningar, så är det inte ratten det är fel på.
Det jag menade var att körkänslan i ett rallyspel inte kan jämföras med körkänslan i ett racingspel.
Det var det här jag reagerade på: "Vill bara påpeka att STCC (1) och STCC 2 har rent ut sagt usel kontroll, enligt min mening. I och för sig har jag bara testat ettan, men vad jag hört är tvåan lika dålig."
Du skriver att 2:an enligt din mening har usel kontroll och sen att du inte testat den, bara hört det. Jag tycker man ska ha testat spelet innan man säger nått om upplevelsen!
Vad menar du med "kantig" styrkänsla??????
Cörran:
Vad menar du? Racingbilarna kör väl inte genom kurvorna med bredställ heller!? Och som jag sa tidigare så har jag tyvärr inte kört nån på riktigt, men jag har kört en Porsche och den hade riktigt hård fjädring. Så jag förstår inte vad du menar med att man ska känna fjädringen, en riktig race-bil borde ha ännu hårdare fjädring.
Båda:
Alla har ju olika smak och kanske inte STCC eller TOCA är 100% realistiska, men i mitt tycke är dom inte långt ifrån!
http://pirpen.cjb.net/