Citat:
quote:Originally posted by Blappe
Fin saga. Har för mej att alla sagor ska ha ett budskap eller ett vackert slut.
Testade att stänga av alla prog och drog igång taskmaster. CPU går på mellan 4-7%. Låter normalt. Drar igång trainz och CPU går upp till 90%. Men den använder bara som högst ca 300MB (Har 1024). Sen har jag ett GF4 Ti200 med 64MB. Fast grejjen är ju att det HAR funkat. Efter att tagit bort alla onödiga bakgrundsprogram så har den 35 processer igång. Har inte en blekaste om vad dom gör. Så minnet verkar inte va probbet. CPU. tja, kanske. Men kan man avbelasta den på nått sett i nån configfil? Är så ledsen just nu så jag nästan ångrar att jag köpt spelet efter ALLA dessa timmar man lagt på banbyggande så kan man inte ens fortsätta. mörker. Kan köpa en snabbare CPU men då vill jag ju helst veta att det e det som är felet innan jag anstränger mej.
/Blappe
|
Hej Blappe!
Dom där problemen känner man igen tyvärr har haft flera sånna problem där spelet avbryts en gång i kvarten

Tyvärr så vet jag inte vad det beror på men nu verkar mitt spel fungera bra igen jag kan förstå om du känner dig lite nere själv har jag gått miste om flera timmars byggande och även nån bana har man blivit av me då man inte ens har kunnat öppna just den banan man har hållit på att bygga på i surveyor.

[V]
Hoppas att du får ordning på spelet igen!
M.V.H Nicke!