Visa ett inlägg
Gammal 2003-09-14, 12:18   #6
niofem
Guest

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Pursche

Efter att ha titta på formel 1 under några år så vill jag inte hålla med om att sporten håller på att dö. mer spännande än i år har jag inte varit md om.
Jag håller med dig till 100 %! Så här spännande, jämnt och ovisst har det ionte varit på väldigt, väldigt, länge!

Citat:
quote:
Gene är en mycket kompentent förare och det skall bli intressant att se hur det går imorgon.
Automat borde egentligen vara det enda som finns i alla bilar på vägen idag. Att sitta och växla manuellt på samma sätt som de senaste 40..... nej ingenting för mig.
Som de senaste 40... vadå??? Men jag håller med dig om att manuell växellåda på något sätt ger lite flintavarning i dagens samhälle, varför i hela friden ska man själv behöva röra om i smeten?

Och Gene är uppenbarligen en bra förare, inget snack om saken.

Citat:
quoteersonligen så tror jag att Montoya tar starten om inte Ferrari fått riktigt bra fart på sin startautomatik helt plötsligt. Men det faktum att vi inte vet någonting om hur mycket bränsle det är i de olika bilarna gör utgången mycket oviss.

/Pursche
SVTTL
www.svttl.se
Ferrari har haft problem med Launch Control, ja. Men i senaste loppet var de lika bra som alla andra. Jag hoppas innerligt att de kommer iväg lika snabbt som alla andra i starten i dag också, de olika stallens Launch Control-system ska inte få avgöra Formel 1-VM. Eller hur?

Här är en bild på vinnaren i morgon, hans namn stavas Michael Schumacher.

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net