Tænkte nok det var den tråd
Lothar Hake har ret i mange af sine konklusioner, men der er også tilfælde, hvor den bliver drevet lidt for langt ud. Problemet er, at de kære tyskere ofte har svært ved at forstå forskellen mellem en [u]ordre </u>og en [u]anbefaling</u>.
Derfor har vi nu en flok konstruktører der er gået på et veritablet korstog mod de, der ikke bliver indenfor de polygon begrænsninger som Auran anbefaler.
"Less is more" er rigtigt som princip, men fornøjelsen af at køre gennem en rute er ikke kun baseret på framerate. Heldigvis kan man ved den nye
Level of Detail (LOD) feature sagtens arbejde med detaljerede scenery og trackside objects uden at den generelle performance reduceres. Men når det er sagt så skal det også på det strengeste frarådes at gå amok med features som bumpmapping på huse, skilte, biler og andet grej som ikke direkte interagerer med lokomotiverne. Auran har da heller ikke anvendt bumpmaps på nogle af de industrier som udgør rygraden i det nye
game-concept som er TRS.
Så måske ikke ligefrem
less is more, så i det mindste
limitation is more
Damn the polys! Full speed ahead!!!
