Citat:
quote:Tidigare skrev Leonard
Hej kan han rätta till det då så vore jag tacksam
Leonard.[} ][} ]
lol
|
Snälla Leonard.
Nu har du tjatat och tjatat om denna Y1:a och nu när den har kommit, så duger den inte för dig. Om du kanske inte hade tjatat så mycket tidigare och gett lokkalle den tid han behöver, så kanske han nu själv hade upptäckt detta.
Själv tycker jag att den duger mycket gott och väl för mig och tänker inte beklaga mig för några luftintag som eventuellt sitter fel, då jag själv inte har någon kunskap i hur man bygger 3d-modeller och är tacksam för det som jag får ta del av utav er andra som sitter inne med dessa kunskaper.
Den dag som jag själv sitter inne med dessa kunskaper, så kanske jag skulle kunna tänka mig att gnälla på andras modeller, men tills dess är jag bara tacksam för allt ni gör.
Så Leonard, sluta nu gnälla om Y1:an och var glad för det du får, så skulle jag i alla fall bli tacksam.
Om inte, så ta då och lär dig göra 3d-modeller själv. Så får du se hur lätt det är och vilken tid det tar att göra en med klass.
Bengan.
Lokkalle tack för en stilig Y1:a förresten. Har du något annat som du gömmer där hemma, som du filar på tro?