Frågan är om det är fjortisspråk? Detta är nog en blandning på fjortisspråk och dålig svenska, utöver den dåliga svenskan som ingår i fjortisspråket då!
Crippan, du kan ju till att börja med lära dig att använda punkt, komma etc.
Skriv sedan gärna på ett begripligt sätt exempelvis:
Hej!
Jag har tänkt att jag ska bättra mig. Ni som hatar mig kanske kan förlåta mig? Jag ska vara personligare*, har varit hos en kirurg som opererat mig och min hjärna**.
Jag vill ha en chans till, inte få negativa kommentarer***, jag gör mitt bästa för att lära mig.
Ni som skriver dumma saker till mig ingorerar jag, för jag tål inte negativ kritik när jag uppfört mig dåligt.
Det var en översättning tror jag? Låter ganska likt iallafall!
* Vad har det med saken att göra? Uppför du dig bättre om du bli personligare?
** När började man operera folks hjärnor så att man ändrade sin attityd? Något nytt jag missat? Det vore ju underverk för männskligheten!

*** Vad väntar du dig att få när du uppför dig som du gör? Man kan inte göra så helt enkelt!
____ ___ ___ ___ ___
Crippan, det handlar inte bara om det, att kunna skriva ordenligt är ju en fråga om att INTE skriva tills det blir ny rad som du gör också. Lufta texten är ett exempel som vore trevligt.
Två punkter efter mening har du i sista inlägget? Aldrig fått lära mig att det är någon standard, utan här har man lärt sig att antingen en eller tre punkter är det som ska stå efter en mening!
Förstår du inte själv att du skriver väldigt konstigt, omoget fjortisspråk som vissa väljer att kalla det så kan jag nog inte förklara det för dig!