Trodde den bilden hade glömts bort

Det hör ju till det vanliga att folk lovar ordna fram saker men sen dröjer det, oftast ända in i evigheten, så man tar inte löften särskilt allvarligt, hehe (Fast det är ju lite värre när det är en viss ritning man bara måste ha som man gått och väntat på i månader, och det händer jämt)
Nä det är fler än du som sagt det där om jpg-texturerna faktiskt. Men att med en hexeditor ändra är faktiskt nästan det enklaste att göra. Tills vidare iaf...
Visserligen har jag (återigen) en uppdaterad korrekt fungerande version av loket, men den är under utveckling och saknar många andra funktioner istället. Tror den fortfarande kör på betans hjul dessutom
Höll ju på med en uppdaterad BJ72, som jag även visade bilder på, men den drabbades av ett oförklarligt fel i gmaxfilen som gjorde att när den exporterades så fungerade inte loket i driver (men väl i lokstallet och surveyor!?)... tog veckor innan man fattade att det INTE var ett fel jag hade gjort i tex config, och vid det laget hade de flesta sparade filerna samma mystiska fel.
Det hela slutade med att jag vart tvungen göra om rubbet av alla uppdateringar. Vet forfarande inte vad som gick snett