Meddelande från Erik genom Simon:
Jag har aldrig påstått att Pson fuskade i dessa tävlingarna, däremot ifrågasatte jag hans sportsliga moral, vilket för mig är två helt olika saker. Jag frågade om han och en till "kompisröstade" sam varför han inte röstade själv i tävlingen. Har aldrig nämnt ordet fuska, för fuska för mig är när man bryter mot reglerna, och det gör han ju inte, men däremot tycker jag personligen att om man är med i tävlingen, då ska man också rösta.
Att han sedan benämner mig som "beter sig gay" samt "CP i huvudet eller vad fan som helst" är för mig grova påhopp, trakaserier och kränkningar. Hade han sagt att jag var dum i huvudet, det hade jag kunnat ta, men att påstå att jag har ett handikapp, det är liksom inte bara en kränkning mot mig, utan även mot personer som har detta handikappet. När jag sedan frågar varför han anser sig ha rätten att kalla mig detta svarar han att han anser sig ha det då jag ifrågasatte hans moral och tycker att det är lika lågt som att anspråka på att en person har ett förståndshandikapp samt. sexuell läggning.
Till på köpet finns det person på forumet som tydligen stödjer detta, och jag får väl säga grattis till HAN. Hoppas du trivs med det....
Exempelvis: "hähähähä", "där rök mixerboy", "no more fucking mess to pson n mson"
Denna personen har också vid flertalet tillfällen gjort en mängd saker som jag inte nämner här, men vissa vet redan....Till sist vill jag säga till Pson; Varför ska man inte kunna säga adjö till vänner och andra forumiter?
Tack för mig!
Med vänliga hälsningar Erik....
Senast redigerad av simonbertilsson den 2005-12-29 klockan 14:35.
Anledning: fixade lite radbyten
|