Citat:
Ursprungligen postat av Mazz
Det är absolut ingen begränsning,vilken version av ScaleRail som för tillfället gäller. Det är bara att bygga, så det dånar om det...  för att det kommer en ny version, betyder inte det att det tidigare blir ogjort eller inkompatibelt. Shape-namnen ändras inte.
Tyvärr har jag konstaterat att de saknade korsen fortfarande saknas i SR 1.6, ska tillskriva SR-skaparen om dom är tänkta at komma och isåfall när... Annars får man väl bygga dom själv...
Störs man väldigt mycket at att det är kors från Xtracks, så kan man byta ut dom mot två korslagda 10m raka. Ingen bra lösning dock, då msts inte vet om ett korsande tåg är på väg över korsningen och snart är kollisionen et faktum. Men, man kan, om man vill...
ScaleRail 1.61 har ändreade texturnamn, vilket inte kommer innebära mer än att ni kan ta bort de gamla texturena ur er rutt. Dessa följer ju inte med GDSJ, så någon version 1.1 är inte aktuell nu, förrän de saknade korsen finns tillgängliga.
|
Nä, det är väl främst jag som inte orkar bygga just nu utan väntar på att tiden ska räcka till! Har för mycket på agendan för att leka i RE just nu även om jag testade någon timma i höstas. Sen tog M$ och gav Send/Don't send var gång man skulle starta, och jag slängde min rutt i papperskorgen!