![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag har bytt dator här och därför kopierat över allt från en dator till en annan.
Som processen skall funka, enligt vad jag förstått den, är att man skall kopiera UserData/Local mappen från dator A till dator B för att få samma data på båda datorerna. Efter detta extended database repair. Problemet är ju att det inte är hela sanningen. Jag gjorde så och hade när jag började 0 missing dependencys på dator A. Sen efter kopieringen och databas ombyggnad så startade jag DONJ banan och vad ser jag? Jo, flera missing dependencys varav 66 stycken på DLS.... Så hur skall man egentligen göra för att vara säker på att ALLT kopieras över? |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|