![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej!
Nu har Östgötarna börjat att måla om våra kvarvarande Neoplan bussar. Jag tycker att den nya färgen passar på Bussarna men inte pendeltågen! Jag röstar på den nya målningen av Neoplan! ![]() Nya målningen ![]() Gamla målningen MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Mycket snyggare än vad de gamla är![
![]() MEn det är som du säger bättre på bussar än på tågen! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det beror ju också på att den på tågen har vitt istället för rött runt sydkraftringarna... och då blir det fult.
Jonas M. Bobjörk BTAB, Operatör, Åskogsbanan Använd helst vårt adekvata inhemska vokabulär http://www.bobjork.se/download/msts/ |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Jodå, det verkar snyggare med den nya målningen tycker även jag.
MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Omröstning :har du någon favorittyp av screenshot? | sjonas | Off-topic | 7 | 2003-12-09 19:52 |
Omröstning angående Msts-akuten... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2003-04-28 19:10 |
NFS serien- omröstning | Olaf Lindström | Off-topic | 9 | 2003-01-27 19:51 |
Omröstning: Ny spårtextur till KMJ-route-v.2.1 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-20 16:32 |
Resultat, omröstning (på min downloadsida) | bobjörk | Off-topic | 0 | 2002-10-27 18:25 |