![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej alla!
Du jag kollade lite i forumet " STW Vägskydd 1.2" såg jag ett inlägg med bilden nedan, och undrar om någon vet vad detta är för spår! De ser mycket fina ut och skulle gärna vilja ladda ner de, eller om de möjligen redan finns på TRS 2006! Så finns det någon som kan hjälpa mig med detta så vore jag mycket tacksam! Tacksam för svar! Här är bilden: ![]() MVH// Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Spåren är med i Svenska tåg 2004 eller 2005, det vet jag, men minns tyvärr inte vad de heter då jag inte använder dem.
![]() PS: Svenska tåg 2004 & 2005 går att ladda ner (GRATIS!! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är Tomas spår och dom finns med på Svenska Tåg 2005 som finns för nedladdning hos Banbyggarna.
http://www.banbyggarna.se/trs06/trainz.htm
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej, då ska jag nog ha de någonstans... Men vad har de för namn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag kollade precis igenom listan men kunde ej hitta de någonstans! Jag hittade ett par liknande (inget nytt för min del då jag redan använder de) som jag laddade ner, MP-track pack! De ver de ända spåren som liknade dessa! Men de har ingen sådan makadam under sig, som på bilden... om ni nu förstår vad jag menar!
![]() Tacksam för ännu ett svar, ![]() MVH// Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Just det spåret, som du efterlyser har ett C på slutet. Se bild nedan, där är en av varianterna som finns. EDIT: Spåret finns bara som 4 och 16. Ej som 2 med den banvallen.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-07-21 klockan 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det verkar ej som att du använder TRS 2006, vilket jag gör! Men finns inte de spåren även på trs 2006?
Eller går det att skicka en fil med de spåren som går att ladda ner till trs 2006? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
En utav orsakerna, att kuidnr. blir rött i nederkanten. Då spåren egentligen är gjorda för TRS2004 och inte anpassade för TRS2006 och TS2009. Men spåren går att använda i både TRS2006 och TS2009. Spåren finns enbart på skivan Svenska Tåg 2005 och den finns för gratis nedladdning hos Banbyggarna.
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citat:
Starta upp CMP:n och kolla under fliken open for edit, för att se om dom ligger där. Finns dom där, så markera alla och kör commit på dom. Finns dom inte där, så får du nog prova. Att ladda hem Svenska Tåg 2005 på nytt. Blev kanske fel, vid din förra nedladdningen.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Kollade ner de nerladdade filerna men kunde ej hitta de spåren någonstans!
Någon annan ide om vad som har gått snett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Bläddra igenom spårlistan en gång till. Thomas spår ligger för mig NÄSTAN längst ner i listan.
![]()
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Hittar ingenting! Nu har jag letat igenom nerifrån och upp!
Har någon av er cdp filen kvar där de spåren finns på? I så fall vore det super snällt att lägga ut den här i forumet, ![]() Jag hittade inga spår när jag laddade ner svenska tåg 2005! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har du lyckats öppna filen då? För jag hitta dom. I mappen Svenska Tågwerkstäderna under namnet spårpaket 1 betong och spårpaket 2 trä.
![]() |
#15 | |
|
![]() Citat:
Är 3 st. och dom ligger på 8, 17 och 24MB. EDIT: Har precis laddat ner Svenska Tåg 2005 och packat upp filerna. Spårpaketen ligger i mappen Svenska Tågverkstäderna, som korvtiger skriver.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-07-22 klockan 09:58. |
|
![]() |
![]() |