![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För en tid sedan tog vi bort möjligheten att radera sina egna inlägg då inlägg i olika trådar plötsligt försvann och därmed blev det väldigt knasiga trådar där personer svarar på inlägg som inte längre finns...
Tydligen har en del hittat att det går lika bra att editera sina inlägg då istället och antingen sudda ut texten och ersätta den med ........ eller bara skriva ett/några ord vilket precis på samma sätt förstår tråden med följd att det kommer mail och PM varför trådar ser knasiga ut. Tillsvidare kommer man inte alls kunna editera sina trådar. Vi kommer dock återinföra möjlighet till editering men fortsätter det med att på detta sätt sabotera trådar kommer möjligheten försvinna på längre tid. Om man får en påpekning att man gjort något fel i en tråd ska man INTE ta bort sina inlägg då det betydligt oftare förstör tråden än gör läsvärd. De inlägg vi finner olämplig tar vi bort själva. Tack på förhand ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Bra Fredrik, med denna åtgärd, även om det är trist att det behövdes.
En del trådar har vid olika tillfällen blivigt väldigt tråkiga och hopplösa att läsa, då folk helt sonika plockat bort sitt meddelande, vilket resulterar i att svar till detta "hänger i luften". Kan man inte stå för sitt inlägg, så bör man ju kanske låta bli? Det är ju dessutom inte fel att ha fel, men det kan man väl oxå stå för? Jag har sagt fel saker massa med gånger, men vadå då... Man lär sig hela tiden... ![]() Mig skulle det inte störa om det blev permanentat at inte kunna editera... Fast, det kanske är för att man just nu är så trött på trasiga trådar.... Senast redigerad av Fredrik den 2006-03-14 klockan 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag tycker det är en bra ide. Har man lagt ut ord och bilder så har man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Låter bra, för det kändes lite svårläst i vissa trådar när folk redigerat bort saker! Man kan ju även be om att få saker ändrat via pm, finns ju alltid moderatorer med för mycket fritid(iallafall en...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tycker att det är synd att editeringsfunktionen är borta, kanske framför allt synd om er andra som får stå ut med mina stavfel och annat.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
i en del andra forum mjukvaror så går det ju att ställa in att man kan redigera sin post i en viss tid efter man postat, säg t.ex 30minuter, därefter så försvinner den möjligheten, då har man tid och korigera diverse stavfel och fel i posten, finns inte den funktionen i denna forummjukvara?
|
![]() |
![]() |