![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Nån som gjort Hector rail:s EL15 lok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, det finns en EL15 Hector rail. Men byggaren är inte nöjd med modellen (beta-version), så det får inte läggas upp nånstans eller spridas eller visas bilder på. Det får man (tyvärr) respektera!
Däremot ville han som målat om det gärna få det upplagt...
![]() |
#3 |
Nyligen medlem
|
![]()
Har inget El15 men jag har gjort ett försök att göra Hectors nya 441 Cyborg. Bör kanske tilläggas att det är första gången jag prövar på att göra en repaint. Jag behöver nog öva lite
![]() Senast redigerad av Fred Punk den 2006-03-20 klockan 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Det ser rätt snyggt ut i allafall.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Öva?!
![]() ![]() Görsnyggt, verkligen! ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hur såg loket ut innan du måla om den?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nyligen medlem
|
![]()
Det såg ut så här innan jag började, Bör nämnas att det är MadMike som har gjort originalet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nyligen medlem
|
![]()
Det är ju inte på pricken samma lokmodell som 441:an utan en 189:a men det var det närmsta jag kunde hitta, tillhör ju samma familj så att säga i alla fall. Prestanda och dylikt är dem samma.
Håller även på att snickra lite på mitt andra ommålningsförsök, nu ska jag försöka få till något av Hectors gamla 142 lok. Övning ger ju färdighet så det är väl bara att fortsätta. ![]() Tack för det fina omdömmet förresten ![]() Senast redigerad av Fred Punk den 2006-03-20 klockan 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hei repainten din ser veldig bra ut.
![]()