![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Läste Conny's tråd och slänger ut en bild jag tog på dagens solnedgång med en mystisk dimma!
![]() Synd på lyktstolpen där som förstör alla bilder man tar ut ur köket, kanske borde hugga ner den! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Fin bild!
Blir nog lite svårt att hugga ner den... Såga går nog bättre ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Härlig bild
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() ![]() Hugg ner Lidl istället ![]()
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Erik: Lidl står inte ivägen för mig, iallfall inte här hemma när jag tar bilder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Mycket fin!
Lyktstolpen kanske går att retuschera bort i PS. Fast då måste man ju kryssa för "modifierad" när man publicerar på fotosidan förstås ![]()
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Fin bild Olaf, man längtar verkligen till sommarkvällarna när man ser den här bilden
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Mycket vacker bild Olaf. Lycktstolpen är ett störande moment, speciellt om man försöker få en bild utav den fina dimman, som utgör en härlig stämmning i bilden.
![]() |
![]() |