![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mycket vackert
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"kornigheten" ger filmkänsla (analog kamera) vilket är trevligt, men smutsen på objektivet/spegeln drar ner betyget på bilden rejält
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Håller med Fredrik vad kornigheten anbelangar - den ger en härlig känsla.
Smutsen på objektivet/spegeln kan jag inte se - om det inte menas den lilla grå fläcken till höger i bild. Min tolkning - vilken skulle kunna vara rättfram med tanke på grådiset i bilden - är att det är en regndroppe som i rätt/fel ögonblick landat på linsen, vilket egentligen förhöjer bildens charm.
Moving Steel on Land, On and Under Water, proud Photographer Senast redigerad av SubTrain den 2007-03-07 klockan 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Lite småfläckar kan man se men jag tycker inte det sänker bildens betyg men det tål att tänkas på.
![]() Annars trevlig bild med härlig gammal stämning på något sätt... ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Snyggt Simon
![]()