![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
De danska Ea loken tillhörande DSB har i veckan anlänt och blivit ommålade i Nordic Trains färger. SS kan ses här nedanför, komentarer mottages gärna.
![]() Senast redigerad av Sparkfot den 2006-03-12 klockan 16:53. Anledning: Glömmde bilderna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
En sak, glöm ej att be om tillstånd för att måla om och publicera bilder på det som du målat om. Det har hänt tidigare att folk har blivit irriterad över detta. Bara en påminnelse. MVH Kenneth
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser bra ut!
Jag undrar dock hur det skulle se ut tvärsom? Med det blå i ändarna och gröna i mitten. En mörkare grön nyans (typ NT i loggan) tror jag också skulle kunna se bättre ut!????
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Fint! Men färgerna är väldigt ansträngande för ögonen, lite mindre "neon" tack.
/Jonatan
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Justerade färgen och gjorde den lite mörkare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har en fråga, hur gick det med X10 den som inte ommålningen fungerade på först, ja jag vet att du fick det att fungera men dom där filerna som jag ändrade på är mest nyfiken på om dom fungerade?
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |