![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ni kanske har undrat vart jag tog vägen???
Efter ett komplett datorhaveri i maj , så har jag införskaffat en ny dator... Så nu är jag online igen! ![]() Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-08-31 klockan 19:04. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
En Fujitsu-Siemens Scaleo J. 2,9 Ghz 512RAM.
Undrar om man överhuvudtaget kan köra MSTS på den??? (Intregrerat grafikkort, det finns dock AGP-plats för ett externt Grafikkort som jag isåfall tar från gamla datorn...). Måste dock köpa nytt ex av MSTS isåfall |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Välkommen tillbaks!
Självklart måste du stoppa i grafikkortet från gamla dator i den nya och börja med MSTS igen och "snart" Kuju´s Railsimulator!!!! Tips om vart du hittar MSTS billigt, finner du i denna tråd: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=13134
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Välkommen tillbaks Byggare Bob.
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Tack allihop! Skall genast införskaffa ett nytt MSTS och stoppa i grafikkortet från den gamla datorn.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Uj, vilken skillnad det blev...
Satte i grafikkortet från gamla datorn (Ti200 med 128MB RAM) Visst hackar det lite, men på ProTrain 5 ligger FPS runt 35-58 på min nya burk... Det flyter numera! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Vad ligger FPSen på Berlin Subway på din burk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |