![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
The story in Voyage Century Online begins on Mediterranean Sea from 16th Century--- an epic of magnificent sweeps which adventurers head on the strong wind and seal their name on the grand ocean.
Voyage Century represent the prosperity of 16th century. Voyages, exploration, trade, pirates, sea and land battle, gathering, forging, all of these consist of the game. Each character in the game has an extraordinary and enigmatic life experience. However, no matter whom they are all-conquering warrior, smart merchant, or notorious pirate, they all hold a same belief. That is to shake off the bonds, realize their own dream. Their firm belief sustains their unremitting adventure… http://www.voyagecenturyonline.com/beta/index.html Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-12-18 klockan 12:36. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jaja, man får väl rycka in lite här då, själv får jag det till följande...:
"En berättelse i "Resa Seklet Online" startar på Medelhavet från det 16'e seklet - en episk storartad vind sveper in, vilket äventyr, stark vind och tätning, deras namn på den storartade oceanen. "Resa Seklet" representerar välståndet av det 16'e seklet. Resande, utforskning, handel, pirater, hav och landet slag, samling, smide (?), utav allt detta består spelet av. Varje tecken i spelet har en utomordentlig och gåtfullt liv att uppleva. Men, inga stoff vem de är - vinna krigare, elegant köpman, eller ökänd sjörövare, de har alla samma övertygelse. Att skaka från band, förstå deras egen dröm. Deras fasta övertygelse sustains (?) deras oavlåtliga äventyr… " Jaja, min engelska är väl kanske inte perfekt, men hoppas du förstod på ett ungefär vad det handlar om nu. ![]()
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2006-12-18 klockan 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Tackar Tobias, jag förstår alldeles utmärkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
2:an började jag...
ngn som kanske kan föklarar lite mer om spelet, känns som en korsning mellan pirates och nått strategispel typ... (om nu ngn vet ngt mer)
![]() |
#11 | |
Tidigare Krille400
|
![]() Citat:
![]() ![]() Glöm alla utrikes språk nu och åter till ämnet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citat:
Stämmer bra det. Som en av 1000 "alphatestare" och den enda svenska ![]() Du börjar med ett litet fartyg som oerfaren kapten i hamnen i Aten. du lär dig både köpslå med köpmän, plantera växter, hugga timmer, leta mineraler och lära dig sy dina kläder, smida dina vapen etc, träna fäktning och skytte för att på så sätt uppgradera ditt fartyg. Valmöjligheterna är oändliga, du kan välja att syssla med handel, upptäcka världen eller jaga pirater... Du kan också välja att gå med i en klan (guild) med samma spelinriktning som du själv önskar. Jag kan bara tala om att under dessa 14 dagar som alphaversionen testades, så lyckades t o m slaget om London utövas mellan två klaner... Spelet är inte lätt, det skall jag erkänna, det är en mycket hög inlärningströskel, och man får både använda papper och penna samt skallen. Det är inte bara att ut och härja på de 7 haven, det krävs lite planering också. Ett plus till den otroligt fina grafiken och spelupplevelsen. Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-12-19 klockan 08:35. |
|
![]() |