![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Bland lokförare, spårvagnsförare och busschaufförer är det ju populärt att visa sina bilder på respektive fordon, på lämpligt forum. Tänkte göra detsamma. Harvade lite hos mina jordbrukande morföräldrar igår...
Härligt att få ut och sprätta lite i jorden, nu när det är vår! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har du varit ute och harvat hos din mormor och morfar? Eller?
![]() |
#3 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() ![]() Grymt snygg bild Simon ![]() Kul att se lite andra typer av fordon här på forumet. Nästan så jag får lust att muppa lite på jobbet ... ... men å andra sidan, vem vill se bilder på sopebilar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Otroligt snygga bilder båda två.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Mmmm, JD.. Fast JD 6910 ska det vara
![]() /Erik som går ut ifrån bondeskolan inom en väldigt nära framtid..
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Den här är ju av årsmodell 83, men ändå himla skön att köra. Skumpar lite väl när man kör på hård jord som inte plöjts sedan innan vintern dock. helfjädrad hytt, och bättre säte skulle göra susen, men annars är den kanon! //Simon som inte har koll på traktorvärlden, men gärna kör något av de alla lantbruksfordon som finns på mormors och morfars gård. ![]()
![]() |