![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Så är det då dags för Sydsvenska Rallyt och precis som tidigare går det i och kring Ljungby.
Idag var det Shake Down och jag passade på att leka lite. IMG_0031.jpg Motorsport är verkligen något som passar att göra panoreringar med. Bra fart och ganska lätt att få till häftiga panoreringar ![]() IMG_0062.jpg IMG_0110.jpg IMG_0192.jpg IMG_0207.jpg IMG_0270.jpg Som ni ser på sista bilden är det inte BARA killar som kan köra riktigt fort på sveriges bästa grusvägar ![]() Hoppas bilderna passade! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Läckert!
Önskar att det, som det gjorde två år i rad kunde gå nära mig. Då gick starten på en specialsträcka ca hundra meter nedanför vårt hus, och sedan ned mot Södra Rörum. Får väl nöja mig med tv-svängen (som är årligt återkommande runt Hörby). ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Skitsnyggt
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Mycket skarpa och klara bilder, tror att jag gillar den första allra mest. Tycker dock att bilderna ser lite blurriga ut på sina ställen, har du använt nåt verktyg för att smeta ut färgerna? Hur som helst, snyggt jobbat Fredrik!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Sista bilden var ju grym
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Vart finns karta på var rallyt går?
Skitsnygga bilder, tjejer kan garanterat!
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
|
![]()
Man får köpa program som innehåller kartor.
Mer info http://www.southswedishrally.com/ Närmast för dig är nog delen som gick idag kring Eneryda |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Fina bilder, kul att se lite sådant också. Mitsubishin var kanonbild på. Och söta tjejer som kör rally kan också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Admin & STW-member
|
![]()
För er som gillar rally kan ni ta en titt på en god vän till mig som har satt samman ett mycket trevligt bildspel
http://www.henrikj.se/foto/20080524-ssr/ Själv vågade jag inte sätta min andrakamera i något dike eller innerkurva som Henrik gjort som ni lär se på några av bilderna. Effekten blir dock väldigt maffig men fy fasen vad hans 40D såg ut. Ett under att den höll... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Snygga bilder Fredrik!
Hade vart kul att testa någon gång. Antar att det gäller att hänga med, det går la rätt så fort. Blir man varnad när det kommer bilar eller får man stå på lurpass hela tiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Admin & STW-member
|
![]()
man hör när de kommer
![]() |
![]() |
![]() |