![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
I helgen har jag plåtat mycket. Varje ledig stund.
![]() Först var det en railjam som butiken Nocomply.com annordnade. Några bilder blev det. Sen var planen att vi skulle plåta lite skate. Har aldrig plåtat det innan, så det blev med min personliga touch. Hoppas ni gillar det! _ASC8708.jpg _ASC8710.jpg _ASC8743.jpg _ASC8770_1.jpg _ASC8792.jpg _ASC8793.jpg _ASC8796.jpg _ASC8802.jpg Om ni inte fått nog kan ni titta i DETTA album. Några fler, men inte så många bättre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Riktigt riktigt RIKTIGT snyggt! Speciellt den sista skatebilden!
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare ssg
|
![]()
Det är minsann riktigt proffsiga bilder. Speciellt den sista. Skulle kunna vara reklam för något sportföretag eller dylikt. Rena studiokänslan fast IRL. Mycket bra fotat
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket.
![]() Tack för era kommentarer! Senast redigerad av Alexander Ödman den 2008-11-02 klockan 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Väldigt trevliga bilder! Själv åker jag dock inlines, som också bjuder upp till skönt actionfoto.
![]() Är det Alingsåsparken jag bevittnar på skatebilderna?
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, en ny park bakom Bergakungen i Göteborg. Tack för kommentaren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tredje och sista blev mina favoriter
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Han har en Nikon D200/300 vad jag vet.
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kul att du gillar bilderna! Mja.... det spelar ju egentligen ingen som helst roll. Dessa bilder är så små så alla bilder, oavsett kamera, blir i princip skarpa. Men dessa är tagna med Nikon D700, 24-70 2,8 och 14-24 2,8. Till skatebilderna har jag en SB-800 och en SB-600 som synkas med en SB-900 som sitter på kameran. Lånade grejjer tyvärr. ![]() Notera att det är viktigare vad man har för objektiv än vad man har för kamera, för att få skarpa bilder. Senast redigerad av Alexander Ödman den 2008-11-03 klockan 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Helgrymma bilder, har aldrig tänkt på att man kan använda blixt på det här sättet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Blixtar kan man använda till mycket! ![]() Tack så mycket! Det var en generande komplimang. |
|
![]() |
![]() |