![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
lan hade ett bra koncept med sin "tjôttråd", så nu skapar jag en, posta här om ni har något ni önskar till trainz, istället för att kapa någon annans tråd och tjata.
Länka gärna till referenser så att folk vet vad du vill ha. Om du kan dela med dig av referensmaterial så är du även välkommen att dela med dig av det i denna tråd. I och med att jag startar tråden nu så kan jag ju då visa vad jag tycker saknas till trainz. Nämligen allas våran T41:a http://www.jarnvag.net/index.php/lok...-diesellok/t41 Ett vackert lok som säkerligen inte bara saknas i min samling. Jag har även tillgång till ritningar över V5, T44 och T21 loken som jag gladeligen delar med mig av så jag ska scanna in och länka så fort som jag kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bravo Marcus!
Den här tråden kan bli mycket givande för oss som bygger modeller!
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ja, då får väl Lennart skylla sig själv.
Då han vill han en tjôttråd. Och vad vill man se i Trainz. Då får man väl börja med ett ord och det är = ALLT. Sen som jag gärna skulle se är. Paprikatåget. Kamelen. Ånglok, ånglok och åter ånglok med passande vagnar. Gamla godsvagnar m.m. Skulle säkert kunna sitta en hel dag och bara skriva i denna tråd. Är nog nöjd med allt, som kommer. Tror nog, att det viktigaste är. Att du bygger det du själv vill ha. Annars så kanske risken finns, att du tappar din lust för bygge, helt och hållet.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Vad ni än bygger så önskar jag svenskt material och då gärna för 2010 som tydligen skall gälla från nu. Hälsningar