![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Hallå, jag skulle vilja ha lite hjälp här. Eftersom datorn jag använder installerades för ganska länge sedan, har jag den äldre verisionen av paint. Detta innebär att jag inte kan printscreena skärmen och klistra in i paint! Jag har googlat på det och försökt hitta någon lösning som någon form av uppdatering, men fått bottennapp. Kanske någon här inne vet vad som behöver göras?
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Vad är syftet?
![]() Men du lyckas printscreena? Går det inte att klistra in via fönstermenyer alt använda sig av alt+v? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ladda ned googles Picasa. Installera det, sen kan du printscreena och bilderna kommer upp i en mapp i Picasa. I Picasa kan du också få en översikt över all media på din dator
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]() Citat:
![]() Det är värt ett försök!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ctrl+V är väl ändå kommandot? Såvida jag inte helt gått och förlorat mina datorkunskaper
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare ssg
|
![]() |
![]() |
![]() |