![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
snubblade över denna simulator, som skapas av studion Bohemia Interactive. En studio som tidigare gjort bland annat, Arma 2, och som har många års erfarenhet innom simulator branschen Redan Arma 2 hade en fantastisk flygkänsla och en fantastisk grafik, och det här verkar inte utlova något mindre. http://takeonthegame.com/ Trailern ser mycket lovande ut, precis som screenshotsen. Kan vara värt att hålla koll på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jasså, BI har gått och börjat göra simulatorer istället för lagomt frustrerande och bugfyllda krigsspel... jaja, vem vet, kanske kan va nåt
![]() |
#3 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Sen kunde man ju ha grymt roligt med alla dessa buggar med ![]() Jag tror att detta kan bli bra, om dom lärt sig en läxa av sina tidigare erfarenheter, men det är lite för tidigt att säga ännu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Åjo, jag säger inte att de göra dåliga spel, hade själv mycket kul med Operation Flashpoint (som Arma-serien är de riktiga uppföljarna till) för många år sen. Arma 2 är säkert kul det med har svårt att veta eftersom det flyter på så dåligt på min dator trots att den uppfyller prestandakraven. (drar man ner grafiken ser man inte ett piss och blir skjuten innan fienden ens kommer inom synhåll) Men det är samma sak med OPF, även med dagens monstermaskiner till datorer 10 år senare är det svårt att få ett bra flyt. Vilket tyder på rätt kass optimering. Något som alltid varit BI-s stora problem.
Helikopterspelet ser ju kul ut och jag hoppas verkligen de har fått till en ordentlig flygfysik (inte tryck på mellanslag för att auto-hovra ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Enligt hemsidan ska det vara "High fidelity flight dynamics model", frågan är väl vad det egentligen innebär...
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |