![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
![]() Jag hittade en bild bland alla andra som var "lite" speciell! ![]() ![]() FRÅGOR: 1. Vad är det för tåg på bilden?(tågn nr + littra) 2. Var är bilden tagen? 3. När är bilden tagen? PS. Om man läser en och annan "topic" där jag skrivit så kan man få fram svar på någon eller några av frågorna! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan det vara en X53-3 som som du har fotat i Nässjö nu i Helgen??
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]()
Alla rätt!
![]() Det är ju ett fint tåg eller hur! ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Ja, egina är verkligen fina, jag fattar inte, nästan som man vill maila till de som har byggt Regina och säga som det är, att Regina verkligen är snygg, skön ja bra på allt! ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
|
![]()
Håller med fullständigt!
![]() Tänk om man skulle start en fanklubb? "Reginaklubben" ![]() ![]() PS. Jag ringde in idag och skulle "med lite tur och en mindre slant" få en ritning på en X53-3! ![]() ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildgåta!?! | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-09-03 22:20 |
Lätt bildgåta! | Mson | Off-topic | 4 | 2003-08-24 21:39 |
Bildgåta till (puh)... | tjalle | Off-topic | 3 | 2003-07-25 12:14 |
Nu ska ni få en bildgåta... | Jocke | Off-topic | 33 | 2003-03-13 19:08 |
Bildgåta... | Kalle Lj | Off-topic | 42 | 2003-03-06 18:43 |