![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Hittade den här film snutten av ren tillfällighet. Snubben som gjort videon heter Christian Hedlund , han är inte medlem här? "Mina tankar om TS 2017 och Train Sim World (+ TS2015 i 2K)" https://www.youtube.com/watch?v=1ZbW2UBha1c Han har ju valt en ganska tråkig rutt att spela TS 2017 på, men det är väl för att likna på den rutten som är i det nya spelet. Jag har varit passiv i några år, men försöker komma igen, det blir självklart TS 2017, för där har jag ju köpt en hel del add-ons, rutter mm Nu när jag installerat spelet, så köpte jag omgående två nya rutter "Semmeringbahn och Albula line" ![]() ![]() Den nya simulatorn "Train Simulation" skulle jag utan vidare kunna köra på min nya "superdator" byggd i vintras med 1080TI , men den verkar för tråkig. Kanske om några år, när det kommit lite mer rutter mm.