![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
<center>
![]() tagbilder.com har idag, blivit uppdaterad med alla bilder ifrån senaste månaden. Nu har det även vårstädats ordentligt bland samtliga bilder. Vilket innebär att endast de bästa bilderna finns tillgängliga på webben. Bilder som tidigare aldrig visats finns nu att beskåda. Varmt välkomna till Tågbilder - en av Sveriges bästa tågsidor? www.tagbilder.com Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vad är det med den sidan? Använder redan vissa saker därifrån.
Är det något som är fel? [8D] Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Traffic since Mar 28, 2003 is 2.8 GB
*mummel* Besök på sidan är det iallafall, om man tittar på trafiken ![]() // Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Daniel hade verkligen bra tågbilder: http://daniel.nordling.nu
http://www.heidling.com http://msts.heidling.com jens@heidling.com jens@tagia.se |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Decibel :
Jätte roligt att det faktiskt varit ca 4000 unika besökare på hemsidan. Väldigt roligt. Jenza : Köp mig en 20.000 kronors digitalkamera så skall du all få se på bilder. Sen kan du köpa mig en egen bil med chaufför så jag kan åka ut i naturen och fotografera. För jag antar att du bara vill säga att Tågbilders bilder är rena skiten. Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag gillar era bilder hemskt mycket så det så![
![]() PS. Snygg logga du har Pson! DS.[:0] ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Att det varit 4000 besökare på den sidan är en lätt överdrift då räknaren står på 3904.
Sen att säga att Tagbilder.com är en av Sveriges bästa tågsidor skulle i lagens mening klassas som falsk marknadsföring då det finns massor av Svenska tågsidor på nätet som har både fler antal bilder och dessutom bättre. Sen att Pson går på JenzA bara för att han skrev att en annan sida hade bra bilder är en rejäll skam. JenzA har inte sagt att Tagbilder.com är rena skiten, han sa bara att en annan sida hade bra bilder. Inte heller har JenzA sagt att den andra sidan har bättre bilder än Tagbilder.com Här kan man tydligt se att det inte respekteras varandras åsikter.....[} ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#9 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Anledningen till att jag skrev mitt inlägg (med en länk till fotoskolan) var att jag inte tycker att bilderna förtjänar att kallas "bästa tågbilder".
Sedan blir jag lite undrande över kommentaren om 20.000 kronors kamera och privatchaufför. Ett gamalt svenskt ordspråk är: "Det är bara en dålig snickare som skyller på sina verktyg". mvh. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det ända som jag inte gillar har ej med bilderna att göra och detta är användandet av WYSIWYG editor![xx(]
Jag vet inte varför men jag hatar dessa![} ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#11 |
Admin & STW-member
|
![]()
Inte helt säker men många av Daniel Nordlings bilder är tagna med vanlig systemkamera som han sedan scannar in med en filmscanner.
Bästa sättet förhållande till priset är att ta kort med "vanlig" kamera och scanna negativen eller dia av det man tar. (än så länge..den digitala kameran knappar in...) /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Kvarne :
Hade jag skrivit "Sveriges bästa Tågsida" skulle jag jägarnsockså kunnat bevisa det. Men skriver man ett frågetecken efteråt, är det inget påstående utan en fråga. Och då är det inte 'falsk marknadsföring'. Men man kan ju räkna ut innan att du ska komma och lägga näsan iblöt... Som sagt, jag har inte kallat dem bästa tågbilder. Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och har du varit och köpt skor för 499:- och kompisen frågar hur mycket skorna kostade, så svarar man oftast 500:- Med vänlig hälsning Pson ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Niträknare & STW-member
|
![]() Citat:
Och detta är direkt klippt från en av dina sidor: Här visas de absolut bästa bilderna tagna från olika ställen på X2000-tåg. Kenny ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
SOM JAG HAR TAGIT, AV MINA OCH MATTIAS BILDER!
Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dags för betyg igen :) | prymikom | Off-topic | 20 | 2003-12-22 11:11 |
Tåg i dags tidning | Richard | Off-topic | 3 | 2003-09-19 19:08 |