![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej
Vad är/innebär "First class ticket" på Auran hemsida eller deras member community? Jag har registerat mitt TRS2004 och fått access till Download station MEN jag har INTE någon "valid ticket" står det under first class. Min fråga är som sagt, vad är first class ticket och hur får man det? Kostar det pengar eller? /Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Japp det kostar pengar och first class... är till för när man ladda ner saker från Aurans sida så om man inte har först class... så kan ner laddning ta bra mycke längre tid samt att man får det här strulet med att man inte kan ladda ner på grund av att serven är full eller liknande hoppas att du fattar vad ja menar. Kan tillägga att auran bjuder på 3 måndars first class ticket om nu vill säga att man har köpt spelet. PS.Ni som är mer inne på det här Fredrik , Tomas och rest ni får gärna rätt till om det vart helt galet nu.DS ![]() ![]() Go Natt! M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Ja, men det konstiga är att det bara står "You have no valid tickets", ändå finns TRS 2004 registrerat...
Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Jag har samma problem som Mikael!
Jag har (givetvis) köpt mitt TRS2004 och registrerat mitt CD-key-nummer men det står bara att jag inte har något giltigt First class ticket. Har försökt att hitta var man aktiverar det hela men inte hittat något bra ställe. Vet ni/någon om erbjudandet om 3 mån gratis first class ticket fortfarande gäller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
"First Class Ticket (FCT)" är ett tillägg som ger tillgång till snabbare nerladdning från Auras Download Station.
FCT går att köpa från Auran. De av er som köpt TRS DIREKT från Auran har fått med en gratis FCT som bara gäller i 3 månader. Har ni köpt TRS i en butik så gäller inte det erbjudandet. För tillfället så är det enklaste för er som vill ha en FTC att köpa den från Auran men jag hoppas att snart(tm) det ska gå att köpa FCT i Sverige. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
STW. Önskemål om framförande till AURAN | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 11 | 2005-03-16 11:48 |
Auran presenterar planer för en helt ny simulator | Fredrik | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-02-11 11:51 |
Auran presenterar glada nyheter! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-01-16 15:28 |
Filmer släppta hos Auran | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-10-02 16:38 |
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-08-13 11:29 |