Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-01-15, 02:29   #1
andreasrosen
Senior Member

Reg.datum: Dec 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till andreasrosen Skicka ett meddelande via MSN till andreasrosen
Standard Auran hemsida/community

Hej

Vad är/innebär "First class ticket" på Auran hemsida eller deras member community? Jag har registerat mitt TRS2004 och fått access till Download station MEN jag har INTE någon "valid ticket" står det under first class.

Min fråga är som sagt, vad är first class ticket och hur får man det? Kostar det pengar eller?

/Andreas
andreasrosen besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 03:04   #2
Nicke_123
Senior Member

Reg.datum: Oct 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Nicke_123 Skicka ett meddelande via MSN till Nicke_123
Standard

Hej!

Japp det kostar pengar och first class... är till för när man ladda ner saker från Aurans sida så om man inte har först class... så kan ner laddning ta bra mycke längre tid samt att man får det här strulet med att man inte kan ladda ner på grund av att serven är full eller liknande hoppas att du fattar vad ja menar.

Kan tillägga att auran bjuder på 3 måndars first class ticket om nu vill säga att man har köpt spelet.

PS.Ni som är mer inne på det här Fredrik , Tomas och rest ni får gärna rätt till om det vart helt galet nu.DS [:I]

Go Natt!

M.V.H Nicke!
Nicke_123 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 08:29   #3
Tomas
STW-member

Reg.datum: Oct 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Tomas
Standard

med First class ticket så får du bättre nedladdnings hastigheter, och du kan tanka ner hur mycket du vill. Utan FCT så kan du inte ladda ner fortare än ca 5-7k/s.

FCT kostar en liten slant, hur mycket kan du se på deras webshop

Tomas

Tomas besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 09:01   #4
Mikael
Senior Member

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Tomas

med First class ticket så får du bättre nedladdnings hastigheter, och du kan tanka ner hur mycket du vill. Utan FCT så kan du inte ladda ner fortare än ca 5-7k/s.

FCT kostar en liten slant, hur mycket kan du se på deras webshop

Tomas

Men man skulle ju få 3 månaders FCT med TRS 2004. För mig fungerar det inte...

Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com

Mikael besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 09:33   #5
Fredrik
Admin & STW-member

Standard

Du måste gå in under "Planet Auran", logga in med din profil och sedan under "ticket" aktivera din FCT. Så har det iaf varit tidigare.

Fredrik besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 16:13   #6
Mikael
Senior Member

Standard

Ja, men det konstiga är att det bara står "You have no valid tickets", ändå finns TRS 2004 registrerat...

Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com

Mikael besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 17:05   #7
andreasrosen
Senior Member

Reg.datum: Dec 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till andreasrosen Skicka ett meddelande via MSN till andreasrosen
Standard

Jag har samma problem som Mikael!

Jag har (givetvis) köpt mitt TRS2004 och registrerat mitt CD-key-nummer men det står bara att jag inte har något giltigt First class ticket. Har försökt att hitta var man aktiverar det hela men inte hittat något bra ställe. Vet ni/någon om erbjudandet om 3 mån gratis first class ticket fortfarande gäller?
andreasrosen besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2004-01-15, 17:16   #8
Rc1166
Niträknare & STW-member

Standard

"First Class Ticket (FCT)" är ett tillägg som ger tillgång till snabbare nerladdning från Auras Download Station.
FCT går att köpa från Auran.
De av er som köpt TRS DIREKT från Auran har fått med en gratis FCT som bara gäller i 3 månader. Har ni köpt TRS i en butik så gäller inte det erbjudandet.
För tillfället så är det enklaste för er som vill ha en FTC att köpa den från Auran men jag hoppas att snart(tm) det ska gå att köpa FCT i Sverige.

Kenny

Rc1166 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
STW. Önskemål om framförande till AURAN Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 11 2005-03-16 11:48
Auran presenterar planer för en helt ny simulator Fredrik Allmänt om tågsimulatorer 1 2004-02-11 11:51
Auran presenterar glada nyheter! Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 12 2004-01-16 15:28
Filmer släppta hos Auran Rojje Trainz - Allmänt om Trainz 0 2003-10-02 16:38
Lite kortfattad info om vad Henk från Auran sa Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 3 2003-08-13 11:29

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31.