![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Visst är det härligt när snön knastrar under fötterna, solen lyser från en klarblå himmel och luften är frisk?
![]() ![]() Linköping i eftermiddags. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Det kan jag knappast hålla med Pson.
När jag vakna imorse så hade det snöat här nere i skåne. Visste inte som jag skulle jubla eller gråta. Och när vintern kommer, du vet så är det slutkört med jänkarebilar. ![]() ![]() ![]() Kan säga er att det är en mardröm att köra bilen med 225/70 15 sommardäck, automatare och en V8 på 225 hk! Nu har bilen ställs av sasongen. Båda jag och bilen vänta till våren ska komma. ![]() /Chessie System Chessie Railroad System 1972 - 1986 "Gone but not forgotten" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Halt, nej tack, aldrig roligt med halka. Varken ur fotgängarsynpunkt eller trafiksynpunkt. Men Mörkt...hmm där kan jag nog inte riktigt hålla med dig. I och med snön så blir det ju ljusare ute på seneftermiddagarna. När det är bar-mark så blir det svart ute efter 16-tiden men med snön så kommer även som sagt ljuset tillbaka delvis... Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Det fina med vintern är när den snö som fallit lyser upp vintermörkret så det blir lika ljus som på dagen.
En underbar känsla Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Huga, hatar denna delen av året men gillar den på vissa punkter ändå!
![]() - Mörkt - Kallt - Inte mycket mopedåkning + Kul att köra både bil och moped(ja ja, har aldrig kört såna hiskliga fordon som chessie åker i![ ![]() ![]() + Mer tid vid datorn Tyvär är väl det mer negativt än positivt i nuläget enligt mig men det är ju trots allt "snart" vår om vi blickar framåt![8D] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hur jag ser det
Kallt: är för lat för att gå ut... Halt: är för lat för att gå ut... Mörkt: är för lat för att gå ut... och mörkrädd. Resten av året: är för lat för att gå ut... /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Där har vi Pontiacen du nämnde! Det är nog rätt att låta den gå i idé nu, som du nämnde är kombinationen bakhjulsdrift/stark motor/automat/breda däck (blankslitna av burn-outs?) ingen höjdare på vintern. Men det är härligt lätt att få långa, härliga fyrhjulssladdar... [
![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag gillar inte vinter. Isen kostade ju nästan mig mitt liv förra vintern.[V]
/Mohammad, SVTTL |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag älskar vintern, finns inget dåligt med den!
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]() Erik Höglund |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skånsk användare
|
![]()
Vid datorn var ett bra förslag.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Två filmer tagna förra året!(sommar & vinter) | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2004-02-09 16:44 |
bilder på min malmbane vinter rutt | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-13 17:30 |
Vinter rutt klar! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 35 | 2002-12-09 22:02 |
Tyskt DR BR95 samt vinter rutt | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-09-25 23:34 |